با حضور اساتید پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور؛

کارگاه کاربرد مدل های ریاضی در هواشناسی برگزار شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۱ کد : ۵۴۷ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۳۴
کارگاه کاربرد مدل های ریاضی در هواشناسی با سخنرانی اعضاء هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت سال جاری به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار شد.
کارگاه کاربرد مدل های ریاضی در هواشناسی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، کارگاه کاربرد مدل های ریاضی در هواشناسی با سخنرانی دو تن از اعضای هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در روزهای 12 و 13 اردیبهشت سال جاری به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار شد.

این کارگاه با مشارکت و حمایت علمی دانشگاه گیلان، پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی و اداره کل هواشناسی استان گیلان در محل دانشکده ریاضی دانشگاه گیلان به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد.

در این کارگاه مجید آزادی "عضو هیات علمی و مدیر گروه پژوهشی مدل سازی جو و اقیانوس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" با عنوان "مدل سازی عددی برهمکنش باد-موج" و همچنین سهیلا جوانمرد "عضو هیات علمی و مدیر گروه پژوهشی تعدیل وضع هوا و انرژی های تجدیدپذیر پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" با عنوان "مدل سازی عددی بارورسازی ابرها در مدل های پیش بینی هوا" به ارائه سخنرانی پرداختند.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور دانشگاه گیلان


نظر شما :