با فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت؛

پیام تبریک رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به مناسبت روز معلم

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۷ کد : ۵۲۴ اخبـــار پژوهشگاه
تعداد بازدید:۳۸
مهدی رهنما "رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور به مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، مهدی رهنما رئیس این پژوهشگاه با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به تمامی معلمان و اساتید به ویژه اساتید و اعضاء هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور تبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد فرزانه، شهید مطهری و روز معلم است تا ایمان، اخلاص و سخت ‌کوشی این استاد بزرگ در تربیت و رشد انسان‌ ها، به عنوان سرمشقی برای همه معلمان و اساتید کشور یادآوری شود.

تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش و پرورش صحیح است، آمیختن علم و عمل و آراستن تحصیل با فضایل اخلاقی و تهذیب میسر نیست مگر به همت استادان و معلمان دانشمند و از خود گذشته.

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را حضور همه معلمان و استادان فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور به ویژه اساتید و اعضاء هیات علمی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روز افزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

مهدی رهنما

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور روز معلم


نظر شما :