در راستای معرفی دستاوردهای پژوهشی و کاربردی؛

حضور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در نمایشگاه روز ملی خلیج فارس

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۳ کد : ۵۲۰ اخبـــار پژوهشگاه نمایشگاه های تخصصی
تعداد بازدید:۵۲
پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با راه اندازی غرفه تخصصی در نمایشگاه روز ملی خلیج فارس که به همت سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح برگزار شد، به ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و کاربردی خود پرداخت.
حضور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در نمایشگاه روز ملی خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، در راستای معرفی دستاوردهای پژوهشی و کاربردی در زمینه علوم محض هواشناسی، پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور روز یکشنبه 10 اردیبهشت سال جاری با راه اندازی غرفه تخصصی در نمایشگاه روز ملی خلیج فارس که به همت سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در محل فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، به ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و کاربردی خود پرداخت.

این نمایشگاه به صورت یک روزه و با حضور ۱۴ نهاد و سازمان های کشوری و لشکری، انجمن های علمی، صنفی و تخصصی، دانشگاه ها و پژوهشگاه ها و همچنین مراکز علمی و تحقیقاتی برای بازدید علاقمندان به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس برگزار شد.

در این نمایشگاه، پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با ارائه سامانه های تحت وب پیش بینی نقطه ای وضع هوا، هواشناسی جاده ای، پیش بینی و هشدار آلودگی هوا، برنامه های موبایلی هوای اربعین و پیش بینی نقطه ای وضع هوا و همچنین با ارائه کتب و مقالاتی که توسط اعضاء هیات علمی و کارشناسان پژوهشی این پژوهشگاه به نگارش درآمده به ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی خود می پردازد.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم با اهداء تندیسی از حضور پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در این نمایشگاه یک روزه تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

کلید واژه ها: وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور روز ملی خلیج فارس


نظر شما :